Leta i den här bloggen

onsdag 14 april 2010

Sol ute.....



sol inne, sol i hjärta, sol i sinne. Ett exempel från min poesibok där mina kompisar fick skriva en rad till mig.
Det är precis som det känns idag. Underbart att vakna till en solig dag. Samma igår.
Ängelholms FF hade premiär igår och mötte då Hammarby här i Ängelholm.
Ett par timmar före avspark vällde det in Hammarbyfans /ca 500/ på Bahnhof. Jag bänkade mig på balkongen med kameran i högsta beredskap. Kanske trodde jag att det skulle bli fighting. Endast glada fans viftande med ölburkar och gröna halsdukar. Sjöng gjorde de hela tiden. Ni hör själv, jag har inga större behov än att få stå bakom knuten och kolla läget. Kanske mata duvorna i parken. Förresten Ängelholm vann och det var roligt.


Grattis till min väninna som fyller år idag!

Inga kommentarer: