Leta i den här bloggen

fredag 7 maj 2010

Det kan bli krig.........


Glöm inte ta på yllebyxor o vantar när ni går ut!

.....och då är det bra att ha lite i midjan att ta av, eller att bara man är grannt fet så några kilon mer eller mindre so what. Ja, mina arbetskamrater, väninnor och barn känner igen mina ursäkter. Alla tankarna tränger jag tillbaka i huv´et. Läser lite recept och drömmer till natten om en pizza eller porting. Det måste bara vara fler som känner igen sig.
Nä, men såå illa är det inte och jag mår så jäkla bra på kvällen och är pigg på morgonen och lider alls inte. Det finns så mycket gott att välja på så länge man orkar att hålla på.
Tjoo, flöjt, livet leker och igår gick jag och klippte mig hos min franske frisör. De ni! Nästa vecka ska jag gå på ansiktsbehandling som min snälla granne på trean har gett mig. Det var längesedan det gavs någon uppmärksamhet till mitt face.


Om ni tror att jag laddar upp inför Ullaredsprogrammet så tror ni fel. Det blir inget av. Mina väninnor har sagt definitivt NEJ/se bilden/ och så får det förbli.
Söndagen ser jag framemot då jag ska till Klippan. Klippans centrum. Elina kommer förmodligen och hämtar mig med sin cabbe. Kollade vädret och jag tror att det finns ingen chans i världen att ha takluckan nere.
Vi ska kolla på en musical som elever i Klippans gymnasieskolas musiklinje har satt upp med hjälp av Gordon Mash. Jag känner Amanda som är Tims flickvän och hon har en av huvudrollerna. En riktig sångfågel.

Om någon tittar in önskar jag er en riktigt trevlig helg med mycket mys.

Inga kommentarer: