Leta i den här bloggen

onsdag 5 maj 2010

Paddan Boll............


är jag släkt med. Eller det heter grodan Boll. På kvällen, det är oftast då, gjorde jag ett eget beslut, när jag låg där mätt och trind att nu blir det inte mera här. Alltså kilon. Oftast så har man glömt det till morgondagen, men icke. Så nu har jag varit och inhandlat på Medstop en sorts ersättning där jag ska byta ut ett mål mot detta samt promenera raskt en timme om dagen. Den som lever får se men jag är i alla fall starkt motiverad. Ska nog inte snacka så mycket mera om detta.
Var ute en långrunda på 3 timmar igår och upptäckte lite liv i naturen. Gick ner till havet och det blåste så det gick inte ens att sitta och njuta. Samtidigt tycker jag om när havet är i uppror.
Svägerska och väninna har varit på besök i förmiddag. Idag blev det inga wienerbröd. De ville köpa men jag sade stopp och det tyckte egentligen de oxå.
Bifogar foton från min promenad

En balsaminläggning hade behövts


Äppelblom eller är det körsbär?

Inga kommentarer: