Leta i den här bloggen

lördag 28 augusti 2010

Det kan löna sig att vara envis...






Bildspelet nedan måste jag erkänna blev ingen höjdare, så efter allt besvär
så gör jag nog inte om det.


Jag har tagit en del kort på semestern men många hade för starkt solsken och blev därefter. De som jag tycker är lite speciella gjorde jag ett bildspel av och satte musik till. 
Det var ju inte svårt, men Herre Gud sen skulle de "pregas" in i bloggen också. Höll på i ett par dagar och retade mig på min tekniska okunnighet. 
Sitter med jackan på och ska ut i naturen som luktar lite höst, men tittade på datan igen och tänkte "en sista gång sen skiter jag i det" Plötsligt så var det inne. Hur det gick till vet jag knappast, men hoppas ni kan njuta en stund av det. 
Tyvärr så går det inte med full screen för det blir för suddigt, och glöm inte ljudet. Det tar någon minut innan det är nerladdat.
Yes, ska köpa en skraplott idag..och återkommer snart. 
Gå ut i solen, glo stort så du får in ljuset i ögonen. Fast inte för stort för jag fick en liten insekt sist och höll på att trilla av cykeln.

Inga kommentarer: