Leta i den här bloggen

måndag 13 september 2010

En hel del slinker in ....


på min blogg har jag märkt. 2140 har klickat in sig och det är inte från början som jag har haft räknaren där. Det är hur kul som helst, fast jag får förstås skärpa mig med inläggen. Sen kan jag inte skriva om vad skit som helst för det måste komma naturligt, precis som när man snackar med en kompis.




På tal om kompis så förra veckan var jag ute med dem i Helsingborg. Vi firade Hans-Ove. Han hade fyllt år och vi käringar ville vara med på ett hörn och kom på att bjuda ut honom. Kan ni tänka er han bangade inte ur fast vi var 4 st +70 och tillika damer. En riktig höstkväll, blåsigt som vanligt i Norra Hamnen och skumt blev det nästan direkt vi kom dit, men en underbar värme inomhus. 
Sen blev det varmt inombords också. Tog en drink och lite snacks först




Empty Harts sångare med guld i strupen.

sedan soppa, varmrätt och efterrätt. Snackade om jobb förr och nu eftersom vi har haft samma arbetsplats alla i många år. Ni vet, allt gammalt kommer man ihåg. Kvällen försvann bara alldeles för fort.


















Inga kommentarer: