Leta i den här bloggen

måndag 20 september 2010

Måndag blääää.......





Idag känner man sig precis som överskriften. Kan undras om jag träffas av någon ljusglimt idag?
Det var en lång dag igår med val och valvakan därefter. Det är spännande att sitta där i soffan med sin karl och dricka te till goda mackor och kolla resultaten. Inga kommentarer om resultatet.
Som det blåser och regnar idag. Jag satt ute på balkongen och fikade och läste tidningen i morse
och fick sätta på elementet för att få lite mysfaktor. Vill sitta där ute så mycket som möjligt för ljuset gör att man känner sig så mycket piggare.
Förresten jag sydde gardiner i helgen till mitt lilla mysrum och har satt upp dem nu. Ganska så bra och så vill man ha lite omväxling.

På tal om omväxling så är det kul att byta design på bloggen. Tog svart idag och det är kanske inte så uppiggande. Ja, den som lever får se!!!

Nää, nu ska jag ta mig i kragen och börja städa garderoberna.
Imorgon så blir det till att åka till Perslund där vi ska sortera och iordningställa en affärsbod som den var förut. Vi får in en massa skänkta varor från förr och det är hur kul som helst.


Inga kommentarer: