Leta i den här bloggen

tisdag 26 april 2011

Påskvyer...........

klicka gärna i bilden för större format!

                                     




 Våren varade i två dagar och sedan infann sig sommaren.
Jag har alltid tyckt om när det går undan och händer saker, men
detta var i snabbaste laget även för mig.
Inte ens de tunnare kläderna har jag tagit fram. Det beror nog på att man inte vill se sanningen i vitögat. De har legat och krympt.
Inget särskilt upphetsande har hänt mig. Jag har varit ute mycket och
njutit i massor av både väder och natur.
I lördags kväll efter all god mat gick vi på stan och tog en öl på uteserveringen vid torget. Vi satt där till kl 21 och bara det var fantastiskt.

och i söndags cyklade vi ut till Skäldervikens hamn och kollade solnedgången. Lika vackert det. Tyst, ja rent av sakralt.





Samma dag på förmiddagen åkte jag och min väninna ut i skogen och promenerade. Det var en härlig promenad vi fick tillsammans med ackompanjemang av skogens alla fåglar. Vi njöt i fulla drag.



störigt med den blå färgen i topparna. Orkade inte fixa till bilden, men lyckades fånga min kompis.

snacka om växtkraft!


GÖR SOM JAG SKYNDA ER UT I DET FINA VÄDRET!

Inga kommentarer: