Leta i den här bloggen

fredag 2 september 2011

Mitt lilla smultronställe där jag tillbringade en hel del timmar i sommar...




Ja, ja det ser bättre ut än vad det är. Ser ni jag har den där irrande blicken efter motiv.
Det är ungefär som när en kvinna kommer in i en affär och är på jakt efter något speciellt. Scannar över lokalen redan vid dörren med sina argusögon, vänder sig till maken och säger "nej, här finns inget vi traskar vidare" och han fattar ingenting.
Själv kollar jag om det finns hängare med kläder som sticker ut mer än andra och kan då konstatera att min storlek finns inte i den affären.      










Här har jag hittat några sommarbilder då jag njöt och trodde mig vara enda människa på jorden.

Önskar er alla en lugn, stressfri och "bara vara"helg.
Kram från mig till dig!

Inga kommentarer: