Leta i den här bloggen

torsdag 13 oktober 2011

Ett enda litet ögonblick...

Ett laddat ögonblick....

fotat av anonym, kopierat i ett hastigt ögonblick av mig.


blott en dag ett ögonlock gick sönder...


                                  ett ögonblick, foto utan anka...
Mot Klippan

Förresten jag har varit på utflykt med min kära svägerska. Ända till Klippan. Först blev det god lunch och mycket snack. Därefter trotsade vi vädret och klädde oss efter det. Köpte servetter i massor. Billigt.

Därefter ett besök på Yllefabriken. Jag trodde aldrig att det rymdes så mycket i det huset. Riktigt mysigt och beslutsångest om jag skulle köpa något.
 Fikade.
 Sen lite tid över att kolla sekond hand affärer. Tillslut en duns ner i bussätet och där satt jag och log för mig själv hela vägen hemåt.. Min svägerska borde få svart bälte i shopping.
Tack Sivan/divan.








                           
                               

Ett stort grattis till min dotter som fyller  år idag. Trots sin ålder så blir
hon alltid bara mors lilla tös.
Önskar dig en riktigt skön dag och kväll och vila,
för på lördag kommer dina närmsta.  K r a m.


Fredag-mysdag: önskar er en riktigt skön helg!


Kram från mig till Dig.

Inga kommentarer: