Leta i den här bloggen

måndag 10 oktober 2011

Var ute på min promenad men..

   märkte att det var så in i vassen kyligt. Gick antagligen inte raskt nog. Kan det vara spillrorna man fotar
   efter en fantastisk brittsommar. Ny musik i lurarna så blir det mysigare för någon fågelsång hördes inte.
   Endast pip i bröstet på mig...


 Vet inte namnet men jag tycker att
 den är vacker även som vissen. Och vem
 är det.
















Vart tog båten vägen såg den just genom öppningen?  AHA ubåt.
  Efteråt blev det balkongen/som vanligt/ och där satt det fint med ett glas Oboy. Njöt av mina orkidéer.





                               I all hast - en önskan att veckan blir bra -  plocka fram halsduk och
                               handskar till promenaden - kryp in i filten eller närmre kärestan - tänd 
                               ett ljus - och känn värmen sprider sig behagligt inom dig.
                               Kram från mig till dig!



Inga kommentarer: