Leta i den här bloggen

måndag 5 december 2011

Ett ögonblick så var den borta igen! Snön idag.

På måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting
På tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring
Onsdag går jag ut och vanckar
Torsdag sitter jag i tankar
Vy från hembygdsgården.
Fredag gör jag vad jag viiilll
Lördagsstunder helgen till.





Ja, det händer inte så mycket mer i mitt liv just nu.
Fast i lördags hade vi goda vänner här och vi åt och drack gott
och myste i soffan.                                                                           


















Efter midnatt så kollade jag ut för att se om grannarna hade lagt sig. Såg en massa ljus och det var väldigt vackert.


Skakig bild, nä nä det ska vara så.






                                                       

Inte kul att blogga, bilder o text kommer inte där de ska. /valfri svordom/        










Önskar att jag hade ett badkar och kunna sätta drinken
på kanten.
Hur sofistikerat är det med lilla glaset i duschkabinen.
Javisst, det är bara måndag idag.

Suck, pust, stånk.                       KRAM FRÅN MIG TILL DIG.

Inga kommentarer: