Leta i den här bloggen

söndag 11 augusti 2013

Snacka om semester

Semester och semester. Det har pensionärer varje dag sägs det. Det kan vara nog så jäktigt ändå.
Vi åkte i alla fall ut en runda i Sverige och visst hade man semester. Åt ute och slapp bädda sängar. Egentligen rena lyxlirarliv.
Mannen planerar och beställer som den värsta reseledare. Och jag, ja jag åker på en räkmacka.

Första stoppet var KARLSBORG
Nu hör det till saken att jag blev med ny kamera om jag inte nämnt det förut. Det är som för männen typ ny bil. Jag hade inte satt mig in i alla finesser
och därför blev det som det blev. Rätt så kul.
Vi fick en fantastisk frukost på Idas 
brygga och vädret var helt otroligt.
   Härligt att promenera i detta trolska. Hand i hand i skymningen vandrade vi hem till hotellet och somnade
   bums. Nästan..... fick ju ha en "sängfösare". Läs nu rätt det står inte sängfräsare.

    I morgon bär det av till Vikarbyn för att träffa gamla vänner.

    Önskar er en god natt och så tar jag nya tag imorgon.    
    KRAM FRÅN MIG TILL Dig.

Inga kommentarer: