Leta i den här bloggen

tisdag 16 juni 2015

Kaputt!!!




....nu har det hänt. Som ni kanske kan se så är alla bilder från 5 år tillbaka raderade. Hur det gick till?
Ja, det kan man fråga sig. Men snabbt gick det.
Eftersom jag har haft flera tusen bilder i datan och som av någon anledning även lagt sig i mobilen så sade plötsligt mobilen till att det fanns helt enkelt inte utrymme för mera.
Vän av ordningen så började jag radera och även i papperskorgen. Vips så var allt borta.

Som tur är finns alla mina foton i en separat hårddisk.
Men jag struntar i dem nu. Har lärt mig att blicka framåt så nu är det historia.

Midsommar firar jag och min man i Göteborg och sedan tar vi en sväng till Alingsås före hemfärd.

Vi glädjer oss åt detta eftersom det är två år sedan som vi överhuvudtaget gjorde en minisemester.

EN UNDERBAR HERRE SOM SPELADE KLARINETT FÖRRA MIDSOMMAREN
HÖRDE NÄSTAN ÄNGLARNA SJUNGA.



Tänker återkomma här om inget annat så för min egen skull,  Jag kan inte låta bli att skriva ner mina tankar och då blir det här.

Önskar er alla en fin
midsommar och återkommer
med nya krafter.


                                                   


                                                                  Kram från mig till Dig!




Inga kommentarer: