Leta i den här bloggen

tisdag 22 juni 2010

Nu är det över.......




alltså det som jag har gått och väntat, fantiserat och planerat en längre tid. Min födelsedag. Som ett barn längtade jag efter den.
Välkomna, jippi det syns det är en kamera, kom in men skynda er.
Bjöd mina närmaste på en helkväll. Det kan inte förnekas ibland är det roligt med ”allt ljus på mig”. God mat och dricka till långt ut på natten.




Dagen efter kom det också uppvaktning. Mina väninnor där vi nu alla är 70+ och våra goda grannar Ilaugs.
Men det är inte slut ännu för att nu kommer en del upplevelser som jag fick i present att dugga tätt i sommar. Konsert på Sofiero, Möns Klint och en överraskningsdag och kameran som kommer till väl användning. Är så ivrig att lära mig alla finesser att jag knappt kan sova. Är jag klok?

Inga kommentarer: