Leta i den här bloggen

onsdag 23 februari 2011

atjooooo......

ge mig ork.

Det var längesedan som jag kände mig så dassig. Alltså jag gnäller inte. Kan man stoppa en tampong i näsborrarna. Fast då får jag gå och köpa ett paket för jag kan inte i min vildaste fantasi tro att grannarna har någon att dela ut.
Allt går över utom dumhet.
Det har inte hänt mycket i mitt liv de senaste 14 dagarna.
Jag har förstås varit och hälsat på Ehliaz. 2 år. Det berikade verkligen min dag. Han fick så mycket paket så till sist så satte han sig på sin lille stol och glodde på ett paket och med gråten i halsen MAMMA, jag vill inte! Han fick stövlar av morfar och dem gick han med hela eftermiddagen.



En gitarr av farfar med batteri. Visst har han sett på rockkonserter med föräldrarna för stilen har han.









Här drar han på med ett gitarrsolo och roar hela publiken.Kan ni se hur han rockar loss och svänger med kroppen. Det var hur kul som helst.





Nä, så förfärligt är det inte. Ni vet ont krut förgås
inte så lätt


kram på avstånd från mig.

Inga kommentarer: