Leta i den här bloggen

onsdag 22 juni 2011

Den blomstertid nu kommer med lust............

   Glöm inte att plocka 7 sorter blommor OM ni är singel och lägg dem under kudden. Har ni tur så ser ni  
   er tillkommande.


Nej, förresten strunta i det.











Oj, på fredag är det midsommar. Så har halva detta året gått. Hoppas på sol denna dag. Underbart att se  barnen med blomsterkransar i  håret och härliga skratt. När de skuttar runt midsommarstången till dragspelsmusik ser man verklig livsglädje.


Själv ska jag fira med ett härligt gäng som vi träffar varje nyår- och midsommarafton. Detta har vi gjort i många år. Vi träffas inte i mellantiden så det finns mycket att prata om.


En midsommarsup på ljugarbänken.







Förresten jag har haft min dotter och hennes familj på besök. Jätteroligt för det var såå längesedan. Jag hade födelsedag, men det var en bisak. Fast det är klart vi firar det mesta.


se bakgrunden
FÅNGAD AV EN STORMVIND...............







Skönt att de känner sig som hemma.












Idag ska jag sitta på hela ryggen och läsa slut min deckare. Det kallas kvalitétstid.




                             En glad midsommar önskar jag er alla!

                   

Inga kommentarer: