Leta i den här bloggen

onsdag 13 juli 2011

Får jag presentera henne!



Sommarhatten. Lätt och ledig att bära. Inbyggd ventilation så det lilla man har kvar av hjärnan kan fungera när vi är på turné.
Den sitter där den ska så jag slipper att jaga den under
blåsiga turer.
Den lilla läckerbiten hittade jag på Jonstorps marknad.













 Sen har väl ingen undgått att midsommar har passerat.
Vackert väder, underbar mat och kul att träffas.
Midsommar o Nyårsafton är ståenden.






   Tack till det alltid glada värdparet. Alla damer smyckades med blomsterkrans. Vi blev vackrare än vanligt
   och det är gott att få glänsa över gubbarna i något!!

   Äntligen kom dagen .. Då jag fick besök av barnbarn + barnbarnsbarn.  Allt ska klaffa när de ska komma för det är inte lätt för småbarnsföräldrar att få allt att fungera.
Solen sken så även lillprinsen och picknicken smakade gott. Det var en underbar dag som avslutades på balkongen med lätt lunch. Roligt att få rå om dem!
    Ja, vad tänker de här två på!!
   När maten till både oss och djuren var slut då fick karusellen duga. Hade jag åkt i den här karusellen så
   hade jag haft nytta av maten två gånger. Ner o upp. Det var kul att få rå om dem.
 
   Tack för idag och slut för idag. Nu blir det en cykeltur i det fina regnet som strilar så fint och då man kan 
    ta djupa andetag och bara njuta. Kram fr Sivan

Inga kommentarer: