Leta i den här bloggen

tisdag 4 september 2012

Söndagsutflykt...

Det har varit underbara dagar i helgen och då måste man bara utttttt. Idag var jag först på en trädgårdsmässa i hembygdsparken. I dag längtade jag faktiskt lite efter en trädgård, men bara ett kort ögonblick när jag såg alla perenna växter som gick att köpa. Faktiskt mycket pimp till trädgården också.
Konst av alla de slag. Trädgården kan lätt göras till lilla Eringsboda om ni nu kommer ihåg den trädgård På eftermiddagen blev det en tur med bilen upp för Hallandsåsen och hamnade på café utsikten.
Vi har aldrig varit där förut men det kommer absolut att bli ett besök till nästa år. Sveriges vackraste utsikt!







....och här går man in och beställer
sin fika som vi gjorde.









   och njuter av jättefin utsikt. Synd bara att det låg lite dis över havet.


 
   En sista blick över axeln för att kolla ännu en gång före avfärd.

..... här fick vi vänta en god stund. Bara mannen     och jag mitt ute i skogen.
Om vi njöt? Ja, av kaffesmaken som fortfarande satt kvar.











 
    En välkänd vy från Torekov en sen lördagskväll.

    Kram från mig till dig!

Inga kommentarer: