Leta i den här bloggen

torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtans dag .................


Godmorgon alla mina kära läsare. Sitter här med min första morgonkopp. Detta är en kärlekens dag. Amerikanskt påhitt tycker somliga. Men vad då... Vi har chans att visa och tala om hur mycket vi gillar dem som har en egen liten plats i ens hjärta.
Det behöver inte vara något stort och påkostat. En tanke - Slå en liten pling eller skicka ett kort.
Eftermiddagen ska jag umgås med några väninnor och bara vara.
Kvällen ska jag ta emot min man med en whisky och något gott att äta. Det kan ju vara min tur i år eftersom han i många år har hyllat mig speciellt. 
Har tagit några foton på blommor som jag fått under årens lopp.






    Önskar er alla en bra dag med mycket kärlek.
    
    Ni vet väl att ett äpple om dagen håller doktorn borta.


    Kram från mig till dig!

Inga kommentarer: