Leta i den här bloggen

torsdag 30 januari 2014

Promenad med min Sony ..........


Asch, det blir inte sol idag heller. Får ut och ta lite luft ändå. Sagt o gjort på med mina halkskydd, tjock jacka och mössa. Naturligtvis också min kamera.

Gick en promenad med lite folk i rörelse. Nä, inte stan men Flygarestigen, reningsverket och längs med ån. Tänk att man inte kan gå i skogen nu utan att känna obehag. Eftersom det varit lite incidenter i bla Sibirien så föredrar jag ett område där det jämt promenerar andra också. Hoppas att det blir bättre till våren med cykelutflykter.


Tog några bilder som jag genast såg var intetsägande. Försökte att skoja till det i fotoshop. Jag är rädd för att det blir "för mycket" när jag håller på och mixtra. Ska invänta ljusare dagar.

Ljusare dagar önskar jag att det blir till helgen. Detta för att sonen ska genomföra sin flytt med allt vad det innebär. Nästa Alingsås.
Det ska bli roligt att gästa honom längre fram eftersom jag tror att det är en lika fin stad som Ängelholm med massor av charm. Över 20 cafeér. Han ville göra något annat av sitt liv än att bara sitta i Ekeby.
Det är ju så att ibland måste man bara göra en förändring. Känner igen det sedan mitt tidigare liv.
Bra jobb o lägenhet. Lycka till säger jag från hela mitt hjärta

Var just ute och fotade på balkongen efter snön som föll i kväll och med hjälp av vinden lade sig så vackert på taket.
Tro nu inte att jag har varit ute och klättrat, nä endast gläntat på balkongfönstret och tagit bilden som ett litet experiment.
Ser ni en antydan till ett hjärta. Nu dyker det upp igen så där hux flux. Ett tecken.??

Nu är det fredag igen imorgon och på lördag ska mannen grilla. Jo just det GRILLA.
Om han någon gång verkligen behöver en whisky så är det på lördag.


Med denna bild önskar jag trevlig helg!

Kram från mig till Dig!

Inga kommentarer: