Leta i den här bloggen

fredag 15 juli 2016

Tror det knappt själv...............

.....att jag är inne på bloggen. Så fort tanken har kommit upp i huv´et så har jag lagt ner det igen.
90 dagar sen sist.
Vad som passerat i mitt liv vet jag knappt själv så jag får stödja mig lite på mina foton.
På tal om foton så är jag kass på det också. Ingen inspiration. Nja, vi får se vad det bli.


Letade i det förflutna...Upps... o min fars moster.
Hon hette Hilma och var ungmö som de sade då och det förvånar mig för i mina ögon var hon jättefin. Skulle vilja veta lite mer om henne mer än att hon bodde i Malmö.
Alltid snygg hatt och ett par glaceläderhandskar som jag provade i smyg.



   Italienska vägen. Ni vet vid Båstad. En vidunderlig utsikt där fikakorgen packas upp.
   Toalett!! När detta är överstökat och står utanför hemlighuset kan man Bara njuta.
   Fågelkvitter och en vy som inte går att beskriva.
    
   Tänk att alltid vara en kissenödig tant. Det är minsann inte överallt som det går att sitta och njuta av    omgivningen. Tar ibland ett foto. Ja,ja riktigt sjukt! 
   Var med mina PT /pantertanter/ någonstans på landet. Här var kanontrevligt och naturligtvis skulle      alla in här.  Sen spred sig tvåldoften i bilen ända till Åstorp.



Samma PT men då på GASTRO i Helsingborg.
Här spred sig också ryktet i gruppen.
Här var så fint att desserten kunde med lätthet serverats där.
Tog ett foto när jag satt på tronen.
Tänk er så många handdukar. Faktiskt till hela kroppen.

Fantastisk mat och jättetrevlig personal.






Inga trängande behov. Endast bara "vara"
Här satt jag på en bänk med min dotter och njöt.
    och det gjorde humlan också.
    Önskar alla en härlig helg.                   KRAM FRÅN MIG TILL DIG!

Inga kommentarer: