Leta i den här bloggen

tisdag 11 maj 2010

Ännu en helg passerad......

...och olustigt väder. Det är konstigt att det kan spela sådan stor roll. När solen skiner så är allt mycket roligare och man blir mycket piggare också.
Därför gick lördagen utan någon aktivitet utom en runda på stan. Det är alltid kul att kolla på folkvimlet för det har vi i Ängelholm och särskilt på lördagen. Annars sofflocket för resten av dagen.
Nä, men stopp jag var och köpte gardiner till vardagsrummet men det är sådana som jag får sy själv och det ska jag idag

Blev hämtad i Elinas nya bil-synd på vädret.
Söndagen var viken till ett besök i Klippan med väninna. Där besökte vi musicalen som jag nämnt om förut. Otroligt att få fram förmågor som var sååå duktiga i alla framträdanden. Sedan var vi på korvaludan efteråt. Det var GOTT och nyttigt,



Igår sken äntligen solen. Tog kamera o stavar och for desperat ut. Gick till Skäldervikens hamn och slog mig ner i solen med Paul Pott i lurarna och mitt eget sällskap. Jag trivdes. När jag kom hem var jag helt slut efter 2timmar ute men efter ett tag kom energin igen. Härligt.

Inga kommentarer: