Leta i den här bloggen

tisdag 6 juli 2010

John Fogerty "Have You Ever Seen The Rain?" Live



Vilken kväll- den var magisk.
Min svåger o svägerska gav mig denna upplevelse i födelsepresent och det var härligt från början till slut.
Startade med vickning i deras trädgård och sedan skjuts in till Sofiero. Blev stoppade i entrén eftersom vi hade 3 burkar starkcider. Tänk man får inte ens ta med sig en burk men tetra hade gått bra. Vem brydde sig. Lisa drog till sig väskan och jag gav damen en reprimand, att är man 70+ så kan vi hantera några burkar.
Hade hon bråkat mer så hade jag sagt att vi pratat med prins Daniel och han sa att det gick bra. Man var liksom "lite" spidad.
Stolar fick vi hyra och det var en välsignelse. Begärde en öronlappsfåtölj och killen i uthyrningen hade ingen aning om vad det var...
Skymningen sänkte sig över parken och det var sommarbris och härlig musik.
När jag hör honom så är det kanske inte konstigt att jag gillar Lars Winnerbäck och Ulf Lundell också. Litta hest ska det va.
Tack Lisa o Göran.

Inga kommentarer: