Leta i den här bloggen

torsdag 15 juli 2010

Vi är inte gjorda....

för detta klimatet. Jag går i lägenheten och tror att jag är sjuk, men det är värmen som gör en konstig på alla sätt. Man skolen icke klaga.

I går firade jag Emelie som fyllt 25 år. Hon och Ehliaz dök upp vid halv 10 och då hade jag bakat pannkakor, som hon gillade när hon var liten, och som också har gått i arv till hennes son.

Därefter drog vi till hembygdsparken efter att först ha inhandlat en lunchbox på Ica. Det är lite fest att få stå där och välja i delikatessen vad man vill ha. De har ett enormt stort val på färdig mat.

Ett myller av vuxna och barn rörde sig i parken. Ehliaz tittade storögt på allt som rörde sig. Djuren var faktiskt på alerten trots värmen.

Vi hann med det mesta på 4 timmar ! och han slumrade utmattad i vagnen också en stund.

Dagen avslutades med glass och sen tog de tuff-tuff tåget och jag tog barnvagnen hemåt.
En mysig dag som för min del slutade med dusch och en stund på soffan.

Inga kommentarer: