Leta i den här bloggen

fredag 3 december 2010

Krasch bom..

Telefonen finns......
Idag skulle jag aldrig gått upp ur sängen. Dagen började med att jag slog ner en tomte som jag haft så kär och som gick i 1000 bitar. Därefter startade jag datorn. Trodde jag. Död. Inkallade experthjälp som sprang igång den men med mycket stånk och gnissel. Den har gjort sitt fast den bara är 5 år gammal så händer det mycket i datorvärlden. Får väl resonera som barnen när deras fågel trillade av pinnen "nu får vi köra och köpa en ny"

Nu har jag laddat ner alla bilder och diverse program på extern hårddisk. Stel och frusen behövde jag kaffe och ja, jag blev plötsligt sugen på pannkakor.
Ett ägg i kylen - Perfekt- Tog ut det lilla ägget som föll ur mina frusna händer och ner på golvet. Splash.
Inga pannekagor.

Radion finns också ..
och pilsnern...


















Kanske vi inte hörs på ett tag men då sitter jag deprimerad i fåtöljen och försöker läsa boken som har väntat på mig ett tag.
Ha´ det gott och En varm kram i det kyliga vädret från Siv.

Inga kommentarer: