Leta i den här bloggen

söndag 13 februari 2011

Alla hjärtans dag....

I dag försöker jag på detta sätt nå ut till alla mina vänner som jag har så kär. Härligt med en sådan dag fast många säger att det är så amerkaniserat. Visst den varma tanken kan man ha varje dag men valentindagen är speciell.
Idag flödar känslorna speciellt. Ja, ja detta beror på vädret.
Tog en tidig promenad i förmiddag med kameran of course. Solen flödade ner på mig där jag gick ensam på skogsstigen och efter hemkomsten känns det i kinderna att solens strålar gav dem en smekning. Hallelulja!

Förlorat en handske?
Passerade skridskobanan som kommunen o några sponsorer anlagt vid biblioteket. Har aldrig sett någon beträda den.  Jag tror inte ens att man kan slå någon kana där.

Annars har veckan gått i rasande fart. Det kan man inte säga om mitt puzzel. Fast nu har jag "bara" himlen kvar att lägga och där finns typ tre nyanser blått. Det blir nästan som ett tvång. Jag måste bara hitta en bit till och en bit till och...

Ikväll är vi bjudna till våra vänner och det vet man blir god mat och dricka och härlig musik därtill.
Jag önskar er en härlig solskensdag-le mot dem du möter-så får du många leenden tillbaka.
och en stor kram från mig.

Inga kommentarer: