Leta i den här bloggen

tisdag 3 november 2015

Ännu en höst får man uppleva..........

precis så sa min lilla mor.
Och nu har vi köpt vår sista Tv. Ska du inte köpa den snygga klänningen tyckte min generösa far.
Tja, det skulle vara för att piffa upp mig när jag ska till doktorn och ta prover nästa vecka. Man drar lite på smilbanden och bestämmer sig för att aldrig säga så någonsin. Nej här gäller det att leva livet

Idag har vi varit ute i den vackra underbara fantastiska naturen. Närapå ville jag slänga mig ner och göra en ängel i löven.




Vi körde rätt in i skogen och plötsligt så stod det Hillesgården. Visserligen var det stängt på våffelfiket men vi njöt och tog en del bilder.
Ingen kamera hade jag med mig men nu fick jag tillfälle att inviga min nya mobil. Vid hemkomsten från Alingsås så låg den på mitt nattduksbord. Vilka finesser de får in i en sådan liten makalös manick.

På tal om Alingsås så hade jag underbara dagar där med sonen.

  En dag flanerade jag själv fritt i Alingsås. Satt på ett fik och bara njöt av stunden och kollade folk.
  Hittade tillbaka lagom för att njuta av nyfångad torsk i ugn.  Oj Oj.
  Dagen efter var mor och son solo och utforskade ytterområdena. Härligt väder.




Tyvärr måste avsluta ganska abrupt bussen väntar inte.
Fortsättning följer en annan dag.


KRAM FRÅN MIG TILL DIG!