Leta i den här bloggen

tisdag 1 december 2015

Sen som vanligt!

...och nu har ännu en högtid
passerat. Halloween som jag inte har riktigt förstått mig på. Antagligen för gammal. Ändå smittas man lite med just ljusen, färgerna och blommorna i min favvis färg orange.
Och när det är slut så frestas man med diverse julsaker.

Var en heldag med min dotter i samband med hennes födelsedag. Vi började i Klippan där vi shoppade lite och sen den traditionella fikan.
Hur mysigt som helst.
MAMMA!!!
Därefter så åkte vi hem till henne och mös med barnbarnen som dök upp efter hand. Huvudrollen fick som vanligt lilla Melissa fast hon ville kanske inte ha den.





















Nu märks det att hösten har gjort sitt intåg. Gick ut en kväll för att fota.
Efter en del redigeringar så ok.
Det blåste och regnade men allt kan inte vara sommar och dragspelsmusik.

















En del bilder blev det, men att ställa in kameran för olika tillfällen, inte lätt för en klen hjärna!!





Bilden av biografen fick mig att tänka på förr då jag ofta gick. Det var många klassiker som jag såg.
Men fåtöljerna och ljudet nu går inte att jämföra.
Älskar biobesök. Var och kollade på "en jävla jul". Skrattade hjärtligt en gång men log några gånger.
Nja..











Nu har första advent passerat och man får inrikta sig på jul.
Ska i alla fall rota igenom några jullådor och ta fram halmbockarna som vilat ett år.







Håll i hatten och ni smalisar lägg sten i fickorna
för säkert kommer Gorm tillbaka.

Önskar er en skön vecka!

KRAM FRÅN MIG TILL DIG!


Inga kommentarer: